نامرد روزگار

نامرد روزگار

توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1یه روز بهم گفت: می خوام باهات دوست باشم..توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1
توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1آخه می دونی؟ من اینجا خیلی تنهام.توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1
توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1بهش لبخند زدم و گفتم: آره می دونم.توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1
توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1فکر خوبیه... من هم خیلی تنهام...توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1
توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1یه روز دیگه بهم گفت: می خوام تا ابد باهات بمونم...توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1
توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1آخه می دونی؟ من اینجا خیلی تنهام...توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1
توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1بهش لبخند زدم و گفتم: آره می دونم...توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1
توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1فکر خوبیه... من هم خیلی تنهام...توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1
توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1یه روز دیگه بهم گفت: می خوام برم یه جای دور٬ جایی کهتوجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1
توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1هیچ مزاحمی نباشه. بعد که همه چیز روبه راه شد تو هم بیا.توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1
توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1آخه می دونی؟ من اینجا خیلی تنهام..توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1
توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1بهش لبخند زدم و گفتم: آره می دونم..توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1
توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1فکر خوبیه... من هم خیلی تنهام...توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1
توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1یه روز تو نامش نوشت: من اینجا یه دوست پیدا کردم...توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1
توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1آخه می دونی؟ من اینجا خیلی تنهام...توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1
توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1براش یه لبخند کشیدم و زیرش نوشتم:توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1
توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1آره می دونم... فکر خوبیه... آخه من هم خیلی تنهام...توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1
توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1یه روز یه نامه دیگه واسم فرستاد که توش نوشته بود:توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1
توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1من قراره اینجا با این دوستم تا ابد زندگی کنم...توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1
توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1آخه می دونی؟ من اینجا خیلی تنهام..توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1
توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1باز هم براش یه لبخند کشیدم و زیرش نوشتم:توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1
توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1آره می دونم... فکر خوبیه... آخه من هم... خیلی تنهام..توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1
توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1حالا دیگه اون تنها نیست و من از این بابت خیلی خوشحالم...توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1
توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1و چیزی که بیشتر خوشحالم می کنه اینه که:توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1
توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1نمی دونه من هنوز هم خیلی تنهام...توجه توجه:کار گروهی ارش راد-گیلدا 15-فرجام--- همه بیاید خیلی قشنگه 1

لعنت به هرچی ادم نامردو دوروغ گو



نظرات شما عزیزان:

ӍǾĦĄḒḜ$ḝ
ساعت16:00---23 اسفند 1392
یادت نره منو بلینگیا هر روز بهت سر میزنم راستی دوس داری وبلاگتو بزارم تو چترممون؟اگه حاضری بهم خبر بده خداییش وبلاگت خیلی قشنگه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 23 اسفند 1392برچسب:, ] [ 14:0 ] [ ارش و گیلدا ] [ ]